اخبار

در ۶ ماهه اول سال ۹۷ تحقق یافت؛

تولید یک میلیون و ۸۵۰ هزار مگاوات ساعت توسط نیروگاه افق ماهشهر

تولید یک میلیون و ۸۵۰ هزار مگاوات ساعت توسط نیروگاه افق ماهشهر
در ۶ ماهه اول سال جاری نیروگاه افق ماهشهر توانست با تولید یک میلیون ۸۵۰ هزار مگاوات ساعت نقش اثرگذاری در تامین آسایش مردم و همچنین تامین برق مورد نیاز صنایع جنوب شرق خوزستان ایفا نماید .
 
 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در ۶ ماهه اول سال جاری نیروگاه افق ماهشهر توانست با تولید یک میلیون ۸۵۰ هزار مگاوات ساعت نقش اثرگذاری در تامین آسایش مردم و همچنین تامین برق مورد نیاز صنایع جنوب شرق خوزستان ایفا نماید .
مهندس مصطفی ذبایح نجف آبادی مدیر این نیروگاه گازی ضمن تقدیر از مردم و صنایع به علت همکاری در مدیریت مصرف انرژی برق بویژه در فصل طاقت فرسای تابستان، اظهار داشت : تولید پایدار این انرژی حیاتی مهمترین دغدغه ما و سایر مجموعه صنعت برق است و خدا را شاکریم که با تکیه بر دانش و تجربه همکاران خود توانستیم در ۶ ماهه اول سال این میزان انرژی برق را تولید نمائیم.
وی افزود : با تولید این میزان انرژی برق توانستیم به ۶۲ درصد تولید پیش بینی شده سالانه خود دست یابیم و امیدواریم با حفظ این روند بتوانیم خدمت رسان مردم و صنایع منطقه بویژه شهرستان ماهشهر باشیم.
یاداوری می گردد نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی بمنظور تولید برق پایدار منطقه در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث گردیدو عملیات نگهداری،تعمیرات وبهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی توسط متخصصین مجرب نیروگاه رامین انجام می پذیرد.
۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۴۱۶