اخبار

ساخت کولر روغن بوستر پمپ در نیروگاه رامین اهواز

ساخت کولر روغن بوستر پمپ در نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه در ادامه برنامه های تخصصی خود در عرصه خودکفایی و با تکیه بر جوانان خلاق خود موفق به ساخت یکی از تجهیزات خود تحت عنوان کولـر روغن بوستـر پمـپ شد .
 
 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه در ادامه برنامه های تخصصی خود در عرصه خودکفایی و با تکیه بر جوانان خلاق خود موفق به ساخت یکی از تجهیزات خود تحت عنوان کولـر روغن بوستـر پمـپ شد .
مهندس هادی لقمانیان مسئول کارگاه بازسازی و ساخت مبدلهای حرارتی این نیروگاه گفت :کولر روغن بوسترپمپ وظیفه خنک کاری روغن یاتاقان های پمپ های بوستر را به عهده دارد و با توجه به مشکلاتی نظیر تهیه و تأمین لوله ها و تیوبشیت های مورد نیاز ، اقدام به ساخت این تجهیز در بازه زمانی 45 روزه نمودیم .وی با اشاره به صرفه جویی ۳۶۰ میلیون ریالی این عملیات ، هزینه ساخت این تجهیز در نیروگاه را ۸۰ میلیون ریال عنوان نمود . 
شایان ذکر است کارگاه ساخت و بازسازی مبدل های حرارتی نیروگاه رامین فعالیت خود را در سال 1394 با هدف کاهش و صرفه جویی در هزینه های بازسازی و ساخت انواع مبدل های حرارتی مورد نیاز واحد های نیروگاه رامین آغاز کرد و طی این مدت با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل فنی و خلاق خود ، ضمن رعایت استاندارد های بین المللی در زمینه ساخت مبدل توانسته است گام موثری در کاهش هزینه های نیروگاه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد .
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۴۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۳