اخبار

ساخت کویل هیترشیمیایی دیراتور بدست جوانان خلاق نیروگاه رامین اهواز

ساخت کویل هیترشیمیایی دیراتور بدست جوانان خلاق نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : ساخت کویل هیترشیمیایی دیراتور ۱/۲ اتمسفری بدست جوانان خلاق و تلاشگر نیروگاه رامین اهواز موجب صرفه جویی ۱۷۵ میلیون تومانی شد .
 
 
مهندس هادی لقمانیان مسئول کارگاه بازسازی و ساخت مبدلهای حرارتی این نیروگاه گفت : کویل هیترشیمیایی دیراتور بمنظور گرمایش آب نرم ورودی به مخزن دیراتور ۱/۲ اتمسفری تا دمای ۷۵ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به عمر بالای این تجهیز ، کارکرد مداوم و مسدودی مسیرها براثر رسوبات ناشی از سختی و افت کیفیت آب و با توجه به نیاز واحدهای نیروگاهی به این تجهیز، اقدام به تامین متریال مورد نیاز و ساخت آن در بازه زمانی ۲۰ روزه نمودیم .
وی گفت: این کویل بروی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ نیروگاه نصب خواهد شد و طبق برامه ریزی های صورت گرفته ساخت این تجهیز برای سایر واحدهای نیروگاه را در دستور کار داریم . لقمانیان همچنین هزینه ساخت این تجهیز توسط پرسنل پرتلاش نیروگاه را ۲۵۰ میلیون ریال و نمونه خارجی آن را حدود 2 میلیارد ریال عنوان نمود.
 
شایان ذکر است کارگاه ساخت و بازسازی مبدل های حرارتی نیروگاه رامین در سال ۱۳۹۴ با هدف کاهش و صرفه جویی در هزینه های بازسازی و ساخت انواع مبدل های حرارتی مورد نیاز واحد های نیروگاه رامین ایجاد شد و طی این مدت با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل فنی و خلاق خود، ضمن رعایت استاندارد های بین المللی در زمینه ساخت مبدل توانسته است گام موثری در کاهش هزینه های نیروگاه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد .
 سروش:
👉 http://sapp.ir/prrppa🌀
۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۵