اخبار

پیام مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
بهگزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : هندس ید علیرضا موسوی مدیرعامل این نیروگاه در پیامی ایام دهه مبارک فجر را به همه کارکنان ، خانواده ها و مردم شریف تبریک گفتند.

متن پیام :


بسمه تعالی

۲۲ بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد .     (  امام خمینی(ره)    )

سلام بر بهمن،ماه پیروزی ، ماه انقلاب و حماسه ،ماهی که ملت استوار ایران درس بزرگ عزت وآزادگی را از عاشورا ی حسینی گرفته تا با تبعیت ازآن ،انقلاب  شکوهمند  ایران اسلامی را بیا فرینند  .

درود فراوان به محضر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین ، مقام معظم رهبری و پیروان مکتبی که با تکیه بر قدرت  لایزال حق  ، حماسه آفریدند و پرچم ایمان  را   دردرون شوره زار استبداد برافراشتند .

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصلی نوین در تاریخ معاصر  ما  و  در اساس و جوهره خود یک انقلاب معنوی و ریشه در مبانی اصیل فرهنگ اسلامی دارد   و بی‌شک در کتاب   وزین تاریخ ، صفحه زرین و همیشه ماندگار این واقعه تاریخی  بر دیگر صفحات این کتاب، خود می‌نمایاند  و چراغی ماندگار برای همه ملتهای ستمدیده  ورنج کشیدهاز دست ظالمان و شیاطین زمانه خواهد بود . اینجانب  ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی ایران   را به تمامی همکاران تلاشگر و خانواده  بزرگ نیروگاه  رامین تبریک  و تهنیت گفته  و ضمن تجدید پیمان با شهدا ورهبر فرزانه انقلاب  ،  از پیشگاه  خداوند  سبحان  سربلندی و عزت  روز افزون  ملت شریف ایران را  در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های  تابناک انقلاب اسلامی  مسئلت می‌نماییم .

                                                                                    

                                                        سید علیرضا موسوی

                                                  مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز

۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۷:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۳۶۲