اخبار

تولید 10 میلیون و 777 هزار و 600 مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید 10 میلیون و 777 هزار و 600 مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه با تولید 10 میلیون و 777هزار و 600 مگاوات ساعت انرژی برق از افزایش 4/40 درصدی نسبت به میزان تولید سال95 برخوردار بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه با تولید 10 میلیون و 777هزار و 600 مگاوات ساعت انرژی برق از افزایش 4/40 درصدی نسبت به میزان تولید سال95  برخوردار بوده است.
داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر و  اشاره به رسالت حیاتی این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان اظهار داشت: بهره برداری و نگهداری از واحدهای نیروگاه رامین دارای پیچیدگی و چالشهای متعددی نسبت به سایر نیروگاههای کشور است و این موضوع با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و مصرف بالای این انرژی حیاتی در استان خوزستان نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می کند.
وی افزود : تعمیرات پیشگیرانه ،  اصلاحات فنی در ساختار تجهیزات و اصلاح فرآیندهای بهره برداری بعنوان یکی از مهمترین برنامه های ما بمنظور تقویت و بهبود عملکرد واحدهای نیروگاهی بوده که با تکیه بر تلاش همه همکاران در بخشهای مختلف و با تمرکز بر این رویکرد توانستیم ضمن تحقق سهمیه پیش بینی شده سال  96 و تولید پایدار انرژی حیاتی برق بویژه 6  واحده بودن 74 روزه در تابستان بی سابقه،‌ برگ زرینی دیگر را بر تاریخ پرافتخار این نیروگاه رقم زنیم .
محمودی همچنین ضمن تقدیر از همه پرسنل تلاشگر این نیروگاه در کسب این دستاورد اظهار امیدواری نمود در سال 97 نیز همچنان با تکیه بر تعهد،تجربه و تخصص ارزشمند این مجموعه شاهد تامین پایدار  این انرژی حیاتی و تداوم خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف استان خوزستان باشیم . 
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و مجموع ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تامین کننده بیش از 35% برق مورد نیاز استان خوزستان است.
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۷