اخبار

بازدید 2500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان خوزستان از نیروگاه رامین در سال96

بازدید 2500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان خوزستان از نیروگاه رامین در سال96
بیش از 2500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان خوزستان با حضور در نیروگاه رامین با فرآیند تولید انرژی برق آشنا شدند.
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:   بیش از 2500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان خوزستان با حضور در نیروگاه رامین با فرآیند تولید انرژی برق آشنا شدند.
سلطانعلی صحنعلی زاده مدیرروابط عمومی نیروگاه رامین با اعلام این خبر اظهار داشت : امروزه انرژی برق بعنوان یکی از حیاتی ترین نیازهای جوامع بشمار می رود که این موضوع لزوم آشنایی مردم با فرایند تولید و چالشهای آن را بیش ار پیش مشهود می کند . وی گفت : دفتر روابط عمومی نیروگاه نیز براساس رسالت ذاتی خود و طبق برنامه ریزی های سالانه شرایط بازدید دانش آموزان ، دانشجویان و سایر اقشار مختلف مردم را از تاسیسات نیروگاه را فراهم نموده تا از این طریق ضمن ارائه اطلاعات عمومی و تقویت فرهنگ مصرف بهینه انرژی، زمینه آشنایی آنان با فرایند تولید انرژی برق ، تجهیزات نیروگاهی و تکنیک های مهندسی را ایجاد نماید.
صحنعلی زاده افزود : در سال 96 نیز توانستیم بسترهای تعاملاتی مطلوبی با مراکز آموزشی فراهم نموده و میزبان بیش از 2500 نفر در قالب 53 گروه از دانش آموزان و دانشجویان استان خوزستان باشیم و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 97 نیز سعی در توسعه و ارتقاء سطح تعاملات خود با مراکز آموزشی ، سازمانها و سایر اقشار مختلف مردم بمنظور بازدید از بزرگترین نیروگاه بخاری کشور را داریم .
۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۹:۳۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۱