اخبار

ارائه و انتشار مقالات کارشناسان نیروگاه رامین اهواز در مجله بین المللی ( AMR )

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مقالات تخصصی کارشناسان شیمی این نیروگاه پس از ارائه در چهارمین کنفرانس بین المللی مواد فوق ریزدانه و نانو ساختارها (UFGNSM) در مجله بین المللی (AMR) نیز انتشار یافت .

ارائه و انتشار مقالات کارشناسان نیروگاه رامین اهواز در مجله بین المللی (  AMR )

 

      به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :  مقالات تخصصی کارشناسان شیمی این نیروگاه پس از ارائه در چهارمین کنفرانس بین المللی مواد فوق ریزدانه و نانو ساختارها (UFGNSM) در مجله بین المللی (AMR) نیز انتشار یافت .

رضا جدیدیان ، راضیه اسراریان و سارا حق طلب از کارشناسان شیمی نیروگاه رامین مقاله حذف آلومینیوم از آب و پساب های صنعتی توسط نانوذرات اکسید مغناطیسی آهن و مقاله حذف مس از آب و پساب های صنعتی توسط نانوذرات اکسید مغناطیسی آهن اصلاح شده با بنزوتری آزول را در چهارمین کنفرانس بین المللی مواد فوق ریزدانه و نانو ساختارها (UFGNSM) که در 14 و 15 آبان ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار گردید را ارائه دادند که در ادامه مورد توجه مجله تخصصی و بین المللی (ISI  ) قرار گرفت و در شماره 829 مجله بین المللی Advance Material Reasearch  (AMR) انتشار یافت.

لازم بذکر است در این مقالات استفاده از تکنولوژی نانو ذرات جهت حذف آلاینده های آب و پساب های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت .

۲۷ آذر ۱۳۹۲ ۰۷:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۴۶۰