اخبار

دومین سمینار علمی-تخصصی بسیج در نیروگاه رامین برگزار شد

دومین سمینار علمی-تخصصی بسیج  در نیروگاه رامین برگزار شد
دومین سمینارعلمی پژوهشی بسیج بمنظور تبادل دانش وتخصص مهندسین بسیجی به سایر همکاران درمحل سالن اجتماعات نیروگاه برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: دومین سمینارعلمی پژوهشی بسیج بمنظور تبادل دانش وتخصص مهندسین بسیجی به سایر همکاران درمحل سالن اجتماعات نیروگاه برگزار گردید.
 
ابراهیم زرگران فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه با اشاره به حضور موفق پژوهشگران بسیجی نیروگاه در میادین علمی و تخصصی گفت: بکارگیری دانش و تجربه پژوهشگران بسیجی  یکی از مهمترین راهکارهای عملی نمودن اقتصاد مقاومتی در صنایع کشور است و ما نیز براین اساس توانستیم طی سالهای اخیر شاهد دستاوردهای علمی و تخصصی متعددی توسط این بسیجیان در سطح نیروگاه رامین باشیم.
وی افزود: تشکیل کارگروههای تخصصی از اقدامات این پایگاه در این زمینه بوده  و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در طول سال نسبت به برگزاری کارگاهها و سمینارهای تخصصی اقدام می نماییم.
لازم بذکر است در دومین سمینار تخصصی بسیج، ایمان ایران زاده ،بابک توحیدی،سید عمار احمدی، و احمد رفیعی نیا از مهندسین نیروگاه رامین به ارائه مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود پرداختند.
۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۸:۴۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۹