اخبار

بازسازی کامل والوهای فشار قوی در نیروگاه رامین اهواز

بازسازی کامل والوهای فشار قوی در نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه توانست با بازسازی و تعمیر والو های فشار قوی و ضعیف واحدهای تولیدی ، ضمن رفع نیازهای خود و عدم خرید والوهای جدید بیش از 2 هزار و ۵۰۰ میلیون ریال صرفه جویی نمایند .
درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی
🔵بازسازی کامل والوهای فشار قوی در نیروگاه رامین اهواز

 

 به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: این نیروگاه توانست با بازسازی و تعمیر والو های فشار قوی و ضعیف واحدهای تولیدی ، ضمن رفع نیازهای خود و عدم خرید والوهای جدید بیش از 2 هزار و ۵۰۰ میلیون ریال صرفه جویی نمایند . 
محسن مکوندی سرپرست اداره والوهای بخار نیروگاه گفت :  عملکرد صحیح  این والوها در تولید پایدار انرژی برق و  تقویت راندمان نیروگاه به دلیل نقش اساسی بخار به عنوان محرک اصلی چرخش پره های توربین از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و براین اساس توانستیم با بکارگیری دانش و تجربه همکاران اقدام به  بازسازی و تعمیرات اصولی والو های بخار این نیروگاه نمائیم .
وی گفت : با این رویکرد کلیه والو های مورد نیاز جهت استفاده در واحد 305 مگاواتی شماره یک که هم اکنون در حال تعمیرات اساسی می باشد را بازسازی و مورد استفاده قرارداده  و از خرید های جدید صرف نظر نمودیم. 
مکوندی بازسازی والوهای بالای ۲۰۰ میلی متر کلاس ۱۵۰ و ۳۰۰ را از مهم‌ترین اقدامات این واحد دانست و اظهار داشت.بازسازی این والوها و عدم خرید والوهای جدید منجر به صرفه‌جویی بیش از 2 هزار و ۵۰۰ میلیون ریال شد .
 لازم به ذکر است نیروگاه رامین اهواز به عنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور در سال‌های اخیر توانست با تکیه بر دانش و تجربه بالای کارکنان خود ضمن بازسازی و تعمیر قطعات و تجهیزات صنعتی ،  خود را به عنوان نیروگاهی پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی معرفی کنند .
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۵۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۸