اخبار

برگزاری سمینارآموزشی جریان شناسی تکفیر واهداف آن در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

برگزاری سمینارآموزشی جریان شناسی تکفیر واهداف آن در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.
بمنظور آشنایی با ماهیت و اقدامات گروههای تفکیری وآثار مخرب شیوع آنان ،سمینار یکروزه ای با حضور حجت السلام حسین چلداوی کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی وباحضور حداکثری کارکنان در نیروگاه رامین برگزار شد .
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بمنظور آشنایی با ماهیت و اقدامات گروههای تفکیری  وآثار مخرب شیوع آنان ،سمینار یکروزه ای با حضور حجت السلام حسین چلداوی کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی وباحضور حداکثری کارکنان در نیروگاه رامین برگزار شد .
سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی موعود(عج) و پایان یافتن فتنه و شجره خبیثه گروه تروریستی داعش اظهار داشت : تحرکات و اقدامات سالهای اخیر گروههای تکفیری و وهابی بعنوان یکی از بزرگترین چالشهای جهان اسلام ، صدمات زیادی به وحدت مسلمانان و ساختارهای اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی منطقه وارد نموده است که ما نیز بر اساس رسالت خود و با همکاری ومحوریت واحدحراست نیروگاه اقدام به برگزاری اولین سمینار آموزشی  بمنظور بصیرت افزایی و تقویت آگاهی همکاران در خصوص ماهیت و کارکردها و اهداف این گروهها اقدام نمودیم .
لازم بذکر است در این سمینار که با حضور حجت السلام چلداوی کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی ضمن معرفی ماهیت ، اقدامات و اهداف این گروههای تکفیری ، پاسخگوی سوالات همکاران در این خصوص بود.
۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۲۵۵