اخبار

ترجمه کتاب یون زدایی از آب و فرایند های شیمیایی توسط کارشناسان صنعت برق خوزستان

ترجمه کتاب یون زدایی از آب و فرایند های شیمیایی  توسط کارشناسان صنعت برق خوزستان
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : کتاب یون زدایی از آب و فرآیندهای شیمیایی نوشته ساموئل اپل بام که در زمینه استفاده از رزین های تعویض یونی به رشته تحریر درآمده بود توسط مهندس نرگس اسماعیلی از کارشناسان نیروگاه رامین اهواز و فرهاد عبداله فریدنی از کارشناسان شرکت قدس نیرو ترجمه و با همکاری موسسه انتشارتی حایر انتشار یافته است.
این کتاب دارای محتوایی علمی و کاربردی برای اکثر صنایع نیروگاهی ، شیمیایی و آب و فاضلاب است و علاقمندان می توانند از طریق دفتر موسسه انتشاراتی حایر در تهران و یا کتابفروشی های سراسر کشور جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

ترجمه کتاب یون زدایی از آب و فرایند های شیمیایی  توسط کارشناسان صنعت برق خوزستان

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز  :  کتاب یون زدایی از آب و فرآیندهای شیمیایی نوشته  ساموئل اپل بام  که در زمینه استفاده از رزین های تعویض یونی به رشته تحریر درآمده بود توسط مهندس نرگس اسماعیلی از کارشناسان نیروگاه رامین اهواز و فرهاد عبداله فریدنی از کارشناسان شرکت قدس نیرو ترجمه و با همکاری موسسه انتشارتی حایر انتشار یافته است.

این کاب دارای محتوایی علمی و  کاربردی   برای   اکثر صنایع  نیروگاهی ، شیمیایی و آب  و فاضلاب است و علاقمندان می توانند از طریق دفتر موسسه انتشاراتی حایر در تهران و یا کتابفروشی های سراسر کشور جهت تهیه این کتاب اقدام نمایند.

۲۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۰۷۱