اخبار

راه اندازی مجدد واحد 6 نیروگاه رامین اهواز پس از رفع مقره های 230 کیلوولت

راه اندازی مجدد واحد 6 نیروگاه رامین اهواز پس از رفع مقره های 230 کیلوولت
بعلت شکستگی یکی از مقره های کششی نگهدارنده خط 230 کیلوولت فازBبعد از ترانسفورماتور به سمت پست ، واحد 315 مگاواتی شماره 6 این نیروگاه بصورت موقت از مدار خارج و با تلاش همکاران تعمیرات الکتریک ترانسفورماتور و تعمیرات خطوط انتقال نیرو در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام واین واحد مجددا وارد مدارتولید گردید.
واحدشماره 6 نیروگاه رامین که به دلیل مشکل فنی در مقره های 230 کیلوولت از مدار خارج شده بود با تلاش وکوشش کارکنان تعمیرات الکتریک ،در کمترین زمان ممکن، مجددا به شبکه سراسری متصل گردید.
امیر نصیری کارشناس قسمت تعمیرات الکتریک ومسئول تیم عملیاتی با اعلام این خبر افزود: در اولین ساعات امروز سه شنبه واحد شماره 6  بعلت  شکستگی یکی از مقره های کششی نگهدارنده خط 230 کیلوولت فازBبعد از ترانسفورماتور به سمت پست ، بصورت موقت از مدار خارج و با تلاش همکاران تعمیرات الکتریک ترانسفورماتور و تعمیرات خطوط انتقال نیرو در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام واین واحد مجددا وارد مدارتولید گردید.
وی در تشریح فعالیت گروه تعمیرات الکتریک در این عملیات به  تعویض مقره های معیوب ،شستشوی دیگرمقره ها و سرویس بوشینگ های ترانسفورماتور اصلی 400MVA همچنین تزریق و تنظیم سطح روغن ترانسفورماتور مصرف داخلی 40MVA این واحد اشاره نمود. 
ایشان در ادامه  به شرایط سخت کاری این گروه عملیاتی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عمده فعالیت تیم تعمیرات الکتریک( ترانسفورماتورهای) نیروگاه در تمامی فصول بویژه تابستان در شرایط باز محیطی انجام میگردد، خوشبختانه شرایط سخت و طاقت فرسا بر کیفیت کار این تلاشگران تاثیر سوئی نداشته و موفقیت امروز در دمای نزدیک به 44 درجه ورطوبت بالای 80 درصدی گواه تعهد وآمادگی این مجموعه است.
۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۹۵