اخبار

پیام تبریک مهندس محمودی ؛ مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت حلول سال نو

پیام تبریک مهندس محمودی ؛ مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت حلول سال نو
مهندس محمودی؛ مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در پیامی حلول سال نو و آغاز سال 1396 را به کارکنان و خانواده این نیروگاه تبریک گفتند.

  یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار 

نوروز جلوه ای از حکمت خدا ، نخستین روز بهار و روز بیداری طبیعت ، شروع تازه‌ی زندگی است . ایامی که با تابش آفتابی تازه ، شور و نشاط  را در زندگی انسان و جهان به ارمغان می آورد و در واقع می توان گفت نوروز ،  جشنی سرشار از روشنی و زیبایی بر خلقت جهان هستی است ..

  در آستانه بهار طبیعت ، خدا را شاکریم که توانستیم  یک سال دیگر منزلت در کنار هم بودن را ، به تجربه بیاموزیم و همراه و همدل در مسیر تولید پایدار انرژی برق گام برداشته تا نوید بخش نور و خدمت رسان مردم شریف ایران اسلامی باشیم ..

اینجانب آغاز سال جدید و بهار پر‌طراوت را که نشان بهره‌مندی از زندگی و نماد بهره‌وری در کار و تلاش است را به شما و خانواده گرامیتان تبریک عرض نموده  و از خداوند متعال ، رویش جوانه‌های امید و شادی را در سرای پرمهرتان و سلامتی و سعادت را برایتان آرزومندم .

امیدوارم سال پیش‌رو ، سرشار از موفقیت و بهروزی و سربلندی برای خانواده بزرگ نیروگاه رامین باشد  و همانند سال های گذشته بتوانیم با تأمین برق مطمئن ، آرامش وآسایش به  مردم ایران اسلامی بویژه  مردم شریف استان خوزستان هدیه نماییم . انشالله 

                داوود محمودی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل  

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۷۸