اخبار

محفل انس با قرآن در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

محفل انس با قرآن در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد
بمنظور برخورداری کارکنان نیروگاه رامین از ابعاد معنوی و عرفانی ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن ، محفل انس با قرآن با حضور قاسم مقدمی از قاریان برتر جهان و سیدکریم موسوی ابتهال خوان برجسته کشور در این نیروگاه برگزار شد .
 محفل انس با قرآن در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: بمنظوربرخورداری کارکنان نیروگاه رامین  از ابعاد معنوی و عرفانی ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن ، محفل انس با قرآن با حضور قاسم مقدمی از قاریان برتر جهان و سیدکریم موسوی ابتهال خوان برجسته کشور در این نیروگاه برگزار شد . 
لازم بذکر است تلاوت روزانه وختم قرآن کریم و برگزاری نمایشگاه قرآنی کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های این نیروگاه در ماه مبارک رمضان بوده که با استقبال پرشور کارکنان این نیروگاه همراه بود است .  از ابعاد معنوی و عرفانی ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن ، محفل انس با قرآن با حضور قاسم مقدمی از قاریان برتر جهان و سیدکریم موسوی ابتهال خوان برجسته کشور در این نیروگاه برگزار شد .
لازم بذکر است تلاوت روزانه وختم قرآن کریم و برگزاری نمایشگاه قرآنی کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های این نیروگاه در ماه مبارک رمضان بوده که با استقبال پرشور کارکنان این نیروگاه همراه بود است .
۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۲۰:۲۲
گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۴۹۴