اخبار

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: مهندس محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به کارکنان و خانواده این نیروگاه تبریک گفتند .

 متن پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت عید سعید فطر :

 

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ
«خدایا من بهترین چیزی که بندگان صالح تو از تو خواسته‌اند، همان را از تو می‌خواهم و پناه می‌برم به تو از آن‌چه بندگان خالص شده تو پناه برده‌اند».

همکاران وخانواده ارجمند نیروگاه رامین
عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس، در جان ها شکفته شده است . هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.
خوشا به حال مومنانی که درماه مبارک رمضان برکامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین نموده است.
خدای بزرگ را سپاس می گوئیم که دگر بار توفیق عطا فرمود تا پس از یک ماه بهره مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی، همراه با خیل مومنان در صفوف شکوهمند نماز عید سعید فطر حاضر شویم و رنگین کمان باران رحمت الهی را به نظاره بنشینیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به همکاران عزیز و خانواده محترم نیروگاه رامین اهواز تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت ماه رمضان، خاضعانه طلب می نمایم که در این ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و ما نیز بتوانیم با تولید پایدار انرژی حیاتی برق بخصوص در ایام گرم تابستان ، همچنان خدمتگزار مردم شریف باشیم . 

 
و من الله التوفیق
داوود محمودی
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز
رمضان 1437- تیرماه 1395

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۹۸۴