اخبار

کارگاه آموزشی مدیریت دانش در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت دانش به همت دفتر مدیریت منابع انسانی و با هدف آشنایی مدیران با مبانی مدیریت دانش و کاربرد آن در صنعت ، در سالن جلسات این نیروگاه برگزار شد.

 

کارگاه آموزشی مدیریت دانش در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : کارگاه آموزشی مدیریت دانش به همت دفتر مدیریت منابع انسانی و با هدف آشنایی مدیران با مبانی مدیریت دانش و کاربرد آن در صنعت ، در سالن جلسات این نیروگاه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که با حضور مدیران این نیروگاه برگزار شد ، مهندس رستم نژاد مدرس این دوره آموزشی ، به بررسی مفهوم مدیریت و دانش، مدل های مدیریتی، فرهنگ سازی و توسعه سازمانی ، عوامل موثر بر موفقیت سیستم ، و همچنین به ماهیت و کارکردهای نوآوری در مدیریت دانش پرداخت .
وی انتقال تجربه و تخصص کارکنان یک سازمان را از نیازهای حیاتی دنیای مدرن صنعتی برشمرد و با اشاره به تاثیرات اجرای مدیریت دانش بر تداوم موفقیت ها ، بهبود بهره وری، ارتقاء سازمان و گسترش تعاملات اجتماعی و اقتصادی ، اجرای این نگرش سیستمی در هر سازمان را ، بدلیل بروز خطاهای تکراری ، توسعه های غیرکارشناسی ، عدم شناسایی نخبگان ، عدم دسترسی به مستندات قدیمی و سازمانهای موازی مهم و ضروری دانست .

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۴۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۵۱۶