اخبار

جشن بزرگ فجر انقلاب ویژه خانواده نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

جشن بزرگ فجر انقلاب ویژه خانواده نیروگاه رامین اهواز برگزار شد
در این جشن که با اجرای برنامه های متنوعی از قبیل موسیقی زنده ، نمایش طنز و برنامه شعبده بازی همراه بود ، 35 نفر از کارکنان این نیروگاه که بعنوان تلاشگران نمونه انتخاب شده بودند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بمناسبت گرامیداشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی جشن باشکوهی با حضور خانواده این نیروگاه در تالر مهر اهواز برگزار شد .
در ابتدای این جشن مهندس محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروگاه ، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس ، استقلال ، امنیت و آرامش کشور عزیزمان را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در بهمن 57 برشمرد و گام برداشتن در راه شهدا و پیروی از رهنمونهای مقام معظم رهبری را چراغ راهی در تداوم استقلال و حفظ دستاوردهای انقلاب دانست.
وی همچنین با اشاره به نقش نیروگاه رامین طی 36 سال تولید پایدار و مستمر در عرصه صنعت برق کشور ، حمایت و همراهی خانواده کارکنان در حفظ روند تولید و خدمت رسانی به مردم را ، مورد تقدیر خود قرار داد و از بهبود و ارتقاء سطح خدمات رفاهی ، ورزشی و بهداشتی در آینده ای نزدیک خبر داد .
دکتر کاظمی فرماندار شهرستان باوی نیز از سخنرانان این جشن بوده و با تقدیر از تعاملات نیروگاه رامین با شهرستان باوی و نقش این نیروگاه در توسعه زیرساختهای منطقه ، همه کارکنان و خانواده نیروگاه را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات پیش رو دعوت نمود .
در ادامه این جشن حجت السلام شریفی در برنامه ای مفرح به تشریح اخلاق و سیره پیامبراکرم (ص) و رفتار امام خمینی(ره) در خصوص مسائل خانواده و ارتباط با فرزندان پرداخت و آموزش اصولی و تعاملی را بهترین شیوه تربیت فرزندان در عصر ارتباطات دانست .
در پایان این جشن نیز که با اجرای برنامه های متنوعی از قبیل موسیقی زنده ، نمایش طنز و برنامه شعبده بازی همراه بود ، 35 نفر از کارکنان این نیروگاه که بعنوان تلاشگران نمونه انتخاب شده بودند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند .

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۲۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۳۰۸