اخبار

کارشناس نیروگاه رامین اهواز بعنوان مبتکر نمونه بسیجی کشور برگزیده شد

کارشناس نیروگاه رامین اهواز بعنوان مبتکر نمونه بسیجی کشور برگزیده شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در جشنواره تجلیل از مبتکرین ، مخترعین و بسیجیان نمونه کارگری کشور که در سالن اجتماعات وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی برگزار شد، مهندس محمدسین براتی مبارکه از کارکنان این نیروگاه و مبتکر نمونه بسیجی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.
 

در جشنواره مبتکرین ، مخترعین و بسیجیان نمونه کارگری کشور

کارشناس نیروگاه رامین اهواز بعنوان مبتکر نمونه بسیجی کشور برگزیده شد

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در جشنواره تجلیل از مبتکرین ، مخترعین و بسیجیان نمونه کارگری کشور که در سالن اجتماعات وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی برگزار شد، مهندس محمدحسین براتی مبارکه از کارکنان این نیروگاه و مبتکر نمونه بسیجی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

در این جشنواره سرهنگ رمضانعلی طالبی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تلاش و کوشش بسیجیان را جلوه ای از عبادت دانسته و ضمن تقدیر از مهندس براتی مبارکه و سایر بسیجیان تلاشگر ، بر جهاد علمی و حضور در صحنه های مختلف پیشرفت ایران اسلامی تاکید نمود .

مسعود چهرازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری نیروگاه رامین نیز با اشاره به کسب عنوا پایگاه نمونه بسیج کارگری استان خوزستان توسط این پایگاه اظهار داشت : ایجاد انگیزه و حمایت از تلاشگران و مبتکرین از برنامه های مهم این پایگاه بوده و به لطف خدا ، کارکنان این نیروگاه با تلاش و ایثارخود توانستند ضمن تولید پایدار انرژی برق با ابتکار و خلاقیت خود ، نقش مهمی در عرصه های پیشرفت و توسعه صنعت برق کشور ایفا کنند.

لازم بذکر است مهندس محمدحسین براتی مبارکه اختراع سیستم کنترل ایرهیتر با استفاده از درایور ، که در نیروگاه های حرارتی دارای اهمیت  می باشند را در کارنامه علمی تحقیقاتی خود دارد.

 
 
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۲۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۸