اخبار

تقدیر مسئول دینی- فرهنگی وزارت نیرو از نیروگاه رامین اهواز

مسئول دینی- فرهنگی وزارت نیرو در بازدیدی که از این نیروگاه بعمل آوردند ، برنامه ریزی فرهنگی و مدیریت اصولی و هدفمند این برنامه ها را لازمه تحقق اهداف فرهنگی جامعه دانست و تولید پایدار انرژی برق را جلوه ای از ایمان و تعهد کارکنان تلاشگر این نیروگاه به کشور عزیزمان برشمرد .
تقدیر مسئول دینی- فرهنگی وزارت نیرو از نیروگاه رامین اهواز

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : حجت السلام یزدان پرست مسئول دینی-فرهنگی وزارت نیرو ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی نیروگاه رامین اهواز ، بر تقویت و گسترش این برنامه ها تاکید نمود.
مسئول دینی- فرهنگی وزارت نیرو در بازدیدی که از این نیروگاه بعمل آوردند ، برنامه ریزی فرهنگی و مدیریت اصولی و هدفمند این برنامه ها را لازمه تحقق اهداف فرهنگی جامعه دانست و تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم شریف را جلوه ای از ایمان و تعهد کارکنان تلاشگر این نیروگاه به کشور عزیزمان برشمرد .
وی همچنین در جمع نمازگزاران نیروگاه رامین با اشاره به ایثار و استقامت کارکنان این نیروگاه در دوران دفاع مقدس و شرایط اقلیمی منطقه ، تداوم افتخارآفرینی این نیروگاه در عرصه های صنعتی و فرهنگی را برگرفته از تعهد ، آموزه های دینی و گام برداشتن در مسیر آرمانهای نظام مقدس میهن اسلامی دانست .

لازم بذکر است این نیروگاه طی سالهای گذشته ضمن تقویت و گسترش تعاملات فرهنگی در سطح استان ، اقدامات مطلوبی ویژه کارکنان و خانواده نیروگاه داشته است و موفق به کسب عناوین مختلفی در سطح کشور و استان خوزستان شده است .
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۵۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۱۱۲