اخبار

تلاشگران نیروگاه رامین اهواز ایثارگران بی پلاک اند

تلاشگران نیروگاه رامین اهواز ایثارگران بی پلاک اند
دکتر سودانی نماینده مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نیروگاه رامین بر رفع چالشهای این نیروگاه بمنظور تولید پایدار انرژی برق و صیانت از محیط زیست تاکید کرد .

دکتر سودانی؛ نماینده و نایب رئیس کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی
تلاشگران نیروگاه رامین اهواز ایثارگران بی پلاک اند
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : دکتر سودانی نماینده مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نیروگاه رامین بر رفع چالشهای این نیروگاه بمنظور تولید پایدار انرژی برق و صیانت از محیط زیست تاکید کرد .

ایشان تلاشگران این نیروگاه را همچون ایثارگران بی پلاکی دانستند که با وجود شرایط اقلیمی و چالشهای سخت کاری ، ضمن تامین بخش مهمی از برق استان خوزستان و شبکه سراسری ، امنیت و آسایش مردم منطقه را نیز به ارمغان می آورند .

وی همچنین ضمن تقدیر از اقدامات زیست محیطی این نیروگاه اظهار داشت : نیروگاه رامین انرژی پاکی را تحویل جامعه می دهد و مدیران وزارت نیرو ، نفت و همچنین کمیسیون انرژی مجلس می توانند با همفکری و بررسی شرایط موجود و پتانسیل های منطقه ، راهکار اصولی و موثری بمنظور رفع مشکلات و چالشهای این حوزه ارائه دهند .

مهندس داوود محمودی مدیرعامل این نیروگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این نیروگاه طی 8 ماهه سال جاری ، توجه به مسائل ساخت داخل بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی و موضوعات زیست محیطی ، ایمنی و ارتقاء سطح سلامت کارکنان را از اولویت های این نیروگاه دانست و رعایت مسائل زیست محیطی را بخش مهمی از مسئولیت اجتماعی و صنعتی این نیروگاه عنوان نمود .

وی با اشاره به طراحی و ساخت سیتم کنترل اتوماتیک و روغن خنک کن توربین و همچنین انجام تعمیرات اساسی واحد 2 این نیروگاه توسط پرسنل شرکت گفت : نیروگاه رامین جایگاه استراتژیکی در صنعت برق کشور دارد لذا استفاده از توانمندی و پتانسیل شرکتهای داخلی بخصوص شرکتهای درون استانی ، مهم و حائز اهمیت است و این موضوع بر عزم راسخ ما مبنی بر تحقق خودکفایی ملی و عدم وابستگی خارجی افزوده است .

مهندس محمودی همچنین گفت: عدم کفایت تامین گاز مورد نیاز ، بحران ریزگردها و کاهش کیفیت آب کارون آسیب جدی برتجهیزات حساس این نیروگاه وارد نموده است و امیدواریم با حمایت همه مسئولین ، نماینده گان استان و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن رفع این چالشها بتوانیم همچنان در مسیر تولید این انرژی پاک و پایدار گام برداشته و خدمت رسان مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

۱۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۶۸