اخبار

مهندس محمودی بعنوان مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز منصوب شد

مهندس محمودی بعنوان مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر مهندس داوود محمودی بعنوان مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز انتصاب و از خدمات مهندس سیدعلیرضا موسوی که پیش از این در این سمت بوده است تقدیر شد.

طی حکمی از سوی مهندس کردی مدیرعامل شرکت توانیر
مهندس محمودی بعنوان مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز منصوب شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در مراسمی که با حضور مهندس پیشاهنگ معاونت هماهنگی تولید شرکت توانیر و مدیران صنعت برق خوزستان برگزار شد طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر مهندس داوود محمودی بعنوان مدیرعامل جدید این نیروگاه انتصاب و از خدمات مهندس سیدعلیرضا موسوی که پیش از این در این سمت بوده است تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم مهندس موسوی ضمن ارائه گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته طی زمان تصدی مدیریتش در نیروگاه رامین ، حفظ و پایداری واحدهای تولیدی و کسب افتخارات متعدد در عرصه های مختلف فنی -مهندسی ، فرهنگی و ورزشی را نتیجه همت و تلاش همه کارکنان این مجموعه دانست و حضور مهندس محمودی را فصلی نو و فرصتی ایده آل بمنظور تداوم همدلی ،کسب افتخارات و خدمت رسانی به مردم شریف و صنعت برق کشور دانست.
مهندس پیشاهنگ معاونت هماهنگی تولید شرکت توانیر نیز با اشاره به جایگاه نیروگاههای حراراتی که تولید بیش از 95% برق کشور را بعهده دارند اظهار داشت : استان خوزستان در بین چهار استان پرمصرف برق کشور است و تداوم تولید و پایداری واحدهای نیروگاه رامین برای صنعت برق بسیار حائز اهمیت است و هرگونه محدودیت تولید و مشکل در این نیروگاه ، چالشهای جدی در شبکه سراسری برق کشور ایجاد می کند. وی همچنین نیروی انسانی متخصص در صنعت برق را سرمایه ای پرارزش و پنهان برشمردند و ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات صنعتی توسط متخصصان این نیروگاه را نمونه بارزی از تجلی خودکفایی دانست و بر تقویت و تداوم این مسیر تاکید نمود .
در ادامه این مراسم نیز مهندس محمودی که پیش از این مدیرعامل شرکت تولید برق هرمزگان بوده است ، ارتقاء بهروری در بخشهای مختلف فنی و نیروی انسانی و همچنین حفظ و تقویت جایگاه نیروگاه رامین در صنعت برق کشور را ضروری و مهم دانست و به تشریح اهداف و برنامه های آتی خود در این نیروگاه پرداخت .

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۷:۴۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۶۴۲