اخبار

در ۳ ماهه نخست امسال صورت گرفت

ساخت و بازسازی تعداد 1380 قطعه نیروگاهی توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی تعداد 1380  قطعه نیروگاهی توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
متخصصان این نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه فنی توانستند در ۳ ماهه نخست سال جاری اقدام به ساخت تعداد 859 قطعه و بازسازی 521 قطعه نیروگاهی نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان خلاق و استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخلی یکی از مهمترین رویکردهای ما بمنظور تامین نیازهای خود، رفع مشکلات فنی ، صرفه جویی ارزی و ریالی و همچنین گذر از چالشهای اقتصادی و تحریمی است. 

محمدی تعداد کل قطعات مورد ساخت و بازسازی را 1380 قطعه برشمرد که شامل تعداد  859 قطعه ساخته شده و 521 قطعه بازسازی شده می باشد. 

وی با اشاره به تنوع و حساسیت بالای قطعات مورد نیاز واحدهای تولید برق نیروگاه رامین و هزینه بالای تامین این قطعات از بازارهای داخلی و خارجی ،  تنوع کل قطعات ساخته شده  را 127 نوع قطعه و تنوع قطعات بازسازی شده را 204 نوع قطعه اعلام نمود.

شاهین شاهین زاده کارشناس نظارت کارگاه تراشکاری نیروگاه ساخت سیت پمپ های هیدرولیک ، شافت و بوش پمپ های آب تغذیه ، شافت استیل پمپ های تاسیسات ساحلی کارون ، کوپلینگ گیربکس کولینگ تاورها ، سیلندر و پیستون و گلند استیل پمپ های ضربه ای انتقال اسید را از جمله برجسته ترین قطعات ساخته شده در 3 ماهه نخست سال جاری برشمرد.

وی همچنین اصلاح نشیمنگاه بلبرینگ پمپ شناور تاسیسات ساحلی و بلبرینگ پوسته پمپ k90 و  استیج های پمپ های کندانسیت واحدها و نشیمنگاه بیرینگ شافت فن ریسرکوله بویلر  و  نیز انجام عملیات های ماشینکاری بر روی پوسته خام ترنینگ گیر توربین واحد 3 را از جمله فعالیتهای برجسته در حوزه بازسازی قطعات نیروگاهی را عنوان نمود.

۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۶۹