اخبار

تیم فوتبال ساحلی نیروگاه رامین اهواز قهرمان مسابقات کارگری خوزستان شد

تیم فوتبال ساحلی نیروگاه رامین اهواز قهرمان مسابقات کارگری خوزستان شد
در مسابقات فوتبال ساحلی کارگری استان خوزستان تیم ساحلی نیروگاه رامین اهواز در مسابقه فینال با پیروزی بر تیم پتروشیمی آبادان قهرمان این دوره از مسابقات شد و به بعنوان نماینده استان خوزستان به مرحله کشوری راه یافت.
تیم فوتبال ساحلی نیروگاه رامین اهواز قهرمان مسابقات کارگری خوزستان شد

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در مسابقات فوتبال ساحلی کارگری استان خوزستان تیم ساحلی نیروگاه رامین اهواز در مسابقه فینال با پیروزی بر تیم پتروشیمی آبادان قهرمان این دوره از مسابقات شد و به بعنوان نماینده استان خوزستان به مرحله کشوری راه یافت.
در مسابقه فینال این دوره از بازیها تیم فوتبال ساحلی نیروگاه رامین که در وقت عادی با حساب 2 بر 2 با تیم پتروشیمی آبادان مساوی شده بودند توانست در ضربات پنالتی با نتیجه نهایی 4 بر 3 قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

شایان ذکر است این مسابقات با شرکت تیمهای نیروگاه رامین-پتروشیمی آبادان – فولاد خوزستان-فولاد اکسین – بانک صادرات و بیمارستان آریا در دو گروه 3 تیمی توسط اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی در زمین ورزشی صنایع فولاد برگزار شد.
اسامی تیم فوتبال ساحلی نیروگاه رامین : ابراهیم نبهانی – امین نبگانی – حسین حمیدی – جمیل حمیدی –امید سلامی – میثم مکوندی – منصور فدیعمی – حسن سرخی
سرمربی: جلیل شحیطاوی – مربی: عبدالله قاطعی – سرپرست : سید موسی باقری
تدارکات : یاسر علوی
۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۲۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۸۵۴