اخبار

بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا "س"

از بانوان شاغل در نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد

از بانوان شاغل در نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در این مراسم که با حضور مدیران و بانوان شاغل در نیروگاه برگزار شد از ۲۷ بانوی‌ شاغل در نیروگاه تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

 

 
در ابتدای این جلسه خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا " س " نقش آفرینی بانوان شاغل در نیروگاه و حضور آنها در فرآیند تولید برق را اثرگذار و ارزشمند دانست و همت و تلاش آنان را مورد تقدیر قرار داد.
وی حضور بانوان نیروگاه در بخشهای فنی ، عملیاتی و اجرایی را الگویی برای سایر بانوان در جامعه دانست و اظهار امیدواری نمود شاهد بروز این توانمندی ها در سایر صنایع و عرصه های مختلف جامعه باشیم.
حجت السلام سید احمد حسینی امام جماعت و دبیر شورای فرهنگی نیروگاه نیز با اشاره به سوره مبارکه کوثر، شان و منزلت زن در اسلام را فراتر از هر دینی دانست و حضور بانوان در عرصه های مختلف بویژه صنعت برق را نمونه بارزی بر توجه نظام جمهوری اسلامی به جایگاه و پتانسیل بانوان برشمرد.
  در ادامه این جلسه مریم شیشه بر مشاور امور بانوان و خانواده نیروگاه رامین به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرایی و همچنین دغدغه های بانوان نیروگاه پرداخت .  
 در انتهای این مراسم از بانوان شاغل در نیروگاه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۶
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۷۲