اخبار

همزمان با ایام فاطمیه

گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در نیروگاه رامین

گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در نیروگاه رامین
نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا در جمع مدیران و کارکنان نیروگاه رامین : اخلاص ، ولایت مداری و دغدغه مردم داشتن از ویژگیهای برجسته حاج قاسم سلیمانی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت مراسمی در نمازخانه این نیروگاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه رامین برپا شده بود حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا ضمن شرح مطالبی درباره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، اخلاص و ولایت مداری و دغدغه مردم داشتن  را از ویژگیهای برجسته این شهید والامقام بیان نمود و افزود: شهادت سیدالشهدای مقاومت سبب تکثیر تفکر حاج قاسم سلیمانی در ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان شده است و نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را که فکر میکردند با از بین بردن حاج قاسم به اهداف خود میرسند را نقش بر آب کرده است.

در بخش دیگری از این مراسم ، مداح اهل بیت(ع) با حضور جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند. 

گفتنی است این مراسم با رعایت کلیه نکات بهداشتی و نظارت واحد بهداشت و درمان این نیروگاه برگزار شده است. 

 

۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۵۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۲۵