اخبار

شماره 55 نشریه الکترونیکی نیروگاه رامین اهواز "نخل و کارون " منتشر شد

شماره 55 نشریه الکترونیکی نیروگاه رامین اهواز "نخل و کارون " منتشر شد
پنجاه و پنجمین شماره نشریه داخلی شرکت مدیریت تولید برق اهواز " نخل و کارون " با انعکاس رویدادهای آذر ماه 1400 بصورت فایل PDF منتشر شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : نشریه داخلی نیروگاه " نخل و کارون"با هدف انتشار رویدادها و اقدامات این مجموعه در عرصه تولید برق ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و معرفی پتانسیل های داخلی  منتشر می شود.

این نشریه  حاصل کار تیمی مجموعه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز است و همواره درصدد است با انتشار مطالب فنی و مهندسی ، تجربیات مفید و پوشش رویدادهای فرهنگی واجتماعی، بسترهای لازم را برای هم افزایی و مشارکت بیشتر کارکنان و خانواده نیروگاه رامین و تحقق اهداف سازمانی آن ایجاد نماید . 

لازم بذکر است این ماهنامه با مدیرمسئولی داوود سلیمانی ، سردبیری و خبرنگاری شهریار بهلول ، گرافیک  شهروز تقی پور و عکسهای محمدنبی رمیض پور در واحد روابط عمومی نیروگاه رامین طراحی و بصورت الکترونیکی منتشر می شود. علاقمندان می توانند فایل PDf این نشریه را نیز از طریق سایت اطلاع رسانی این نیروگاه با آدرس www.raminpower.ir یا در کانال های ارتباطی این نیروگاه به آدرس  raminpower@ دریافت نمایند.

۹ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۵۶۷