اخبار

از نیمه دوم سال گذشته تا کنون

نیروگاه رامین اهواز موفق در مسیر استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان

نیروگاه رامین اهواز موفق در مسیر  استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان
نیروگاه رامین طی یکسال گذشته زمینه استخدام و تبدیل وضعیت اشتغال ۲۲۸ نفر را فرآهم ساخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، این نیروگاه با تمرکز بر جوان سازی سرمایه های انسانی خود و بمنظور ساماندهی و تقویت ساختار منابع انسانی، توانست طی یکسال گذشته زمینه استخدام و تبدیل وضعیت اشتغال ۲۲۸ نفر را فرآهم سازد.

خلیل محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت : بیش از ۴۲ سال از عمر نیروگاه رامین می گذرد و خرسندیم طی این مدت زمان شاهد تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی مستمر به مردم شریف کشورمان بودیم.

محمدی گفت: بی تردید تحقق رسالت این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی بدون تلاش و ایثار کارکنان نیروگاه میسر نبوده و خرسندیم با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند این کارکنان توانستیم شاهد افتخارآفرینی و کسب دستاوردهای متعددی در صنعت برق کشور و استان خوزستان باشیم.

وی گفت: این نیروگاه دارای ساختار فنی پیچیده ای است که نیازمند تخصص و تجربه بالای کارکنان خود است و با توجه به بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران و خالی ماندن پست های بلاتصدی طی سالهای اخیر توانستیم مجوزات و اقدامات لازم در خصوص تبدیل وضعیت اشتغال ۱۶۲ نفر از کارکنان، ۴۶ نفر از فرزندان ایثارگران، استخدام ۱۵ کارشناس متخصص از طریق آزمون عمومی و جذب ۵ نخبه دانشگاهی را طی یک سال اخیر محقق کنیم که از مجموع ۲۲۸ نفر واجد شرایط،  تعداد ۲۲۴ نفر موفق به قبولی در آزمونهای مربوطه و طی مراحل اداری هستند. 

محمدی افزود:  تاکنون ۹۷ نفر از این پرسنل نیروگاه طی ماههای اخیر از پیمانکار نیروی انسانی به نیروی رسمی تبدیل وضعیت شده و ۱۲۷ نفر نیز پس از گذراندن مراحل اداری و گزینش، طی ماههای آتی به استخدام رسمی این نیروگاه در خواهند آمد.

 وی اذعان داشت  : این اقدامات در حالی صورت گرفت که روند تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان و استخدام فارغ التحصیلان متخصص طی سالهای اخیر بدلیل عدم صدور و کسب مجوزات لازم متوقف شده بود.

محمدی پویایی نیروی انسانی، دستاوردهای متعدد در عرصه تولید برق، ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی، اجرای طرحهای فنی و مهندسی و ارتقاء انگیزه و روحیه پرسنل نیروگاه را مهمترین آثار این رویکرد طی یک سال گذشته دانست و اظهار امیدواری نمود با اخذ مجوزات لازم شاهد تداوم این رویکرد در نیروگاه رامین اهواز باشیم.

لازم بذکر است این اقدامات در حالی صورت گرفت که هر ساله شاهد بکارگیری موقت بیش از یکصد نفر از کارگران متخصص و با تجربه با اولویت جوانان شهرستان باوی در پروژه های تعمیراتی نیروگاه رامین هستیم.

 

۸ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۸