اخبار

در ارزیابی سالانه شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی

کسب رتبه سوم ساخت قطعات نیروگاهی توسط نیروگاه رامین اهواز

کسب رتبه سوم ساخت قطعات نیروگاهی توسط نیروگاه رامین اهواز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین : در ارزیابی سالانه ای که توسط شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی صورت گرفت ، نیروگاه رامین اهواز موفق به کسب رتبه سوم این ارزیابی شد .

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین در اینخصوص گفت : تکیه بر دانش و توانمندی داخلی یکی از مهمترین رویکردهای ما بمنظور رفع چالشهای فنی و گذر از تحریم های سالهای اخیر بوده و خداوند را شاکریم که توانستیم با این نگرش ، بخش عمده ای از نیاز واحدهای تولید برق نیروگاه رامین به قطعات صنعتی را از طریق کارگاههای مستقر در این نیروگاه مورد ساخت و استفاده قرار دهیم . 

وی با اشاره به بازسازی بسیاری از قطعات و تجهیزات این نیروگاه توسط همکاران متخصص و باتجربه این واحد صنعتی گفت : تمرکز بر خودکفایی ملی و حمایت از سازندگان داخلی قطعات و تجهیزات نیز از اولویت های ما بوده و طی سالهای اخیر نیز با تعاملات و ارتباطات فنی – مهندسی توانستیم زمینه همکاری های متعددی را در این خصوص ایجاد نموده و بخشی از نیازهای خود را از طریق شرکتهای توانمند ایرانی تأمین کنیم .

 

لازم بذکراست در متن لوح تقدیر که از طرف مهندس طرزطلب به مدیرعامل نیروگاه اهداء شد ، آمده است : 


جناب آقای مهندس خلیل محمدی

مدیرعامل محترم شرکت مدیریت تولید برق رامین اهواز 


باسلام 

صنعت تولید برق به مدد هوشیاری و مساعی تلاشگران لایق و متعهد در نظام جمهوری اسلامی، همواره منشأ سازندگی و آبادانی کشور عزیزمان بوده است.  

بی شک استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی آن مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایقی است که در راه خدمتگزاری صادقانه به مردمان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آینده روشن این سرزمین و تامین برق مستمر و پایدار کشور را تضمین کرده اند. بدینوسیله از تلاش ها و مساعی ارزشمند آن شرکت در زمینه ساخت داخل قطعات که بر اساس مبلغ قرارداد رتبه سوم را کسب نموده اید تشکر و قدردانی می نمایم.  

امید است در پناه ایزد منان در عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موید و پیروز باشید.  

 

محسن طرزطلب

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۵۷