اخبار

تقدیرفرماندار و فرمانده سپاه شهرستان باوی از روابط عمومی نیروگاه رامین

تقدیرفرماندار و فرمانده سپاه شهرستان باوی از روابط عمومی نیروگاه رامین
بمناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان باوی از روابط عمومی نیروگاه رامین بپاس اقدامات و ایجاد تعاملات و ارتباطات سازنده برون سازمانی و ایجاد همدلی و هم افزایی که در میان ادارات و نهادهای این شهرستان داشته است ، با اهداء لوح تقدیری، تجلیل نمودند.
بمناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات
تقدیرفرماندار و فرمانده سپاه شهرستان باوی از روابط عمومی نیروگاه رامین

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین : بمناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان باوی از روابط عمومی نیروگاه رامین بپاس اقدامات و ایجاد تعاملات و ارتباطات سازنده برون سازمانی و ایجاد همدلی و هم افزایی که در میان ادارات و نهادهای این شهرستان داشته است ، با اهداء لوح تقدیری، تجلیل نمودند.
در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان باوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد مهندس حیدر سیدی فرماندار این شهرستان ضمن تبریک این روز به همه فعالین این عرصه اظهار داشت : همکاری و تعامل روابط عمومی نیروگاه رامین با ادارات ، نهادها و اقشار مختلف مردم را الگویی برای سایر شرکتها دانست و توسعه ارتباط و تعامل دوسویه را از راهکارهای موثر در تبیین فرهنگ سازی عمومی دانست .
سروان سیدمعاد موسوی فرمانده سپاه شهرستان باوی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت سال "دولت و ملت همدلی و هم زبانی" روز روابط عمومی را به همه کارکنان و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات تبریک گفت.
وی اظهار کرد: بی‌تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دو سویه با مخاطبان از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن‌ها به شمار می‌رود، همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
این مسئول افزود: مدیریت افکار عمومی و بهره‌مندی از رسانه‌ها به همراه ارائه دقیق و درست اطلاعات و تصویری عینی از واقعیت به شهروندان با تعامل دو طرفه سبب تقویت اعتماد عمومی نسبت به مسئولین نظام می‌شود و بی‌شک نقش روابط عمومی‌ها در این میان شاخص و متمایز خواهد بود.
در پایان این جلسه با اهدا لوح و هدیه نفیسی از روابط عمومی نیروگاه رامین تقدیر شد.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۶۳۴