اخبار

در 3 ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت

بازسازی بیش از 197 قطعه در نیروگاه رامین اهواز

بازسازی بیش از 197 قطعه در نیروگاه رامین اهواز
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از بازسازی بیش از 197 قطعه و تجهیزات نیروگاهی به دست متخصصان بومی این نیروگاه خبر داد.

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از 197 قطعه و تجهیزات نیروگاهی در تنوع 162 قطعه توسط متخصصان باتجربه و تلاشگر در کارگاه‌های ساخت قطعات نیروگاه رامین بازسازی و ترمیم گردید.
خلیل محمدی داراییهای تخصص ، تجربه ، انگیزه و پشتکار را چهار عامل مهم در جهت پیشرفت یک سیستم برشمرد و گفت: متخصصان این نیروگاه با بهره گیری از این چهار عامل توانسته اند بر کمبودها غلبه نمایند و بازسازی قطعات را  با هدف کاهش هزینه‌ها روز به روز بهتر و بیشتر بپیمایند.
ایشان توجه به توان داخلی متخصصین نیروگاهی در جهت رفع مشکلات فنی را مهم ارزیابی کرد و افزود: استفاده از توان داخلی علاوه بر کاهش هزینه ها برای نیروگاه ، سبب کاهش زمان تعمیرات تجهیزات نیروگاهی می شود که خوشبختانه عملکرد این مجموعه نشان از تحقق پشتیبانی از تولید می باشد.
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۰۴۱