اخبار

آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.
آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان بخش پیمانکاری نیروگاه رامین با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی و در فضای باز در حضور نماینده شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و نمایندگانی از مرکز آموزشی صنعت آب و برق خوزستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان بخش پیمانکاری نیروگاه رامین با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی و در فضای باز  در حضور نماینده شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و نمایندگانی از مرکز آموزشی صنعت آب و برق خوزستان  برگزار شد. 

غلامرضا امیری مدیر دفتر منابع انسانی نیروگاه رامین در این خصوص گفت: این آزمون پس از اخذ مجوزات لازم از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان خوزستان و با رعایت کامل شیوه نامه های اجتماعی و بهداشتی و با حضور بازرس ویژه مرکز بهداشت در فضای باز برگزار شد.

وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون ۲۹۰ نفر بوده و واجدین شرایطی  که موفق به کسب نمره حدنصاب شوند به مرحله بعدی این فرآیند راه پیدا خواهند نمود. 

امیری  ادامه داد:  آزمون تغییر وضعیت شغلی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به احتمال قوی طی  2 سال آینده نیز برگزار می شود تا امکان استفاده این فرصت برای تعداد بیشتری از کارکنان نیروگاه فراهم آید.

 مدیر دفتر منابع انسانی همچنین گفت:  البته با توجه به وابستگی تخصیص سهمیه شرکت کنندگان به ارزیابی عملکرد شرکت، انتظار می رود همه همکاران با همفکری و تلاش و همت خود در مسیر افزایش بهره وری و بهبود راندمان نیروگاه گام بردارند تا شاهد بهبود و تقویت این روند باشیم. 

 

۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۳۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۳