اخبار

اجرای تست فوری کرونا ویروس ویژه کارکنان نیروگاه رامین اهواز

اجرای تست فوری کرونا ویروس ویژه کارکنان نیروگاه رامین اهواز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: این نیروگاه ضمن تشدید اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه در عرصه مبارزه با ویروس کرونا، اقدام به اجرای طرح آزمایش فوری(  rapid test) ویروس کرونا ویژه همکاران خطرپذیر و مشکوک به این ویروس و همچنین معرفی کارکنان به مراکز بهداشتی می نماید.

ویدا صادقی سرپرست  اداره H.S.E نیروگاه رامین اظهار داشت: در اولین مرحله از این طرح که با حضور کادر سلامت مرکز بهداشت شهرستان باوی اجرا شد، ۶۰ نفر از پرسنل بخشهای مختلف که طی روزهای  اخیر موارد مشکوک و یا ابتلا به این ویروس گزارش شده بود مورد تست فوری یا آنتی ژن ( rapid test ) قرار گرفته اند.

وی گفت: خوشبختانه آزمایش کلیه این همکاران منفی بوده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم با بهبود امکانات مرکز بهداشت شاهد تکرار این طرح در نیروگاه باشیم.

وی همچنین از معرفی کارکنان مشکوک به ویروس کرونا به مراکز بهداشتی استان بمنظور انجام آزمایشات مربوطه بصورت رایگان خبر داد و ضمن تقدیر از کادر درمان و سلامت نیروگاه در کنترل و اقدامات پیشگیرانه مرتبط با این ویروس،اظهار امیدواری نمود با تداوم پروتکل های بهداشتی و اجتماعی شاهد کاهش اثرات این ویروس در سطح نیروگاه و جامعه باشیم.

 

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۷