اخبار

جلسه هم اندیشی مدیران تامین اجتماعی و نیروگاه رامین برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران تامین اجتماعی و نیروگاه رامین برگزار شد
در این جلسه تخصصی که با حضور مدیران شعبه ۴ تامین اجتماعی اهواز و مدیران نیروگاه برگزار شد راهکارهای تقویت تعاملات دوجانبه، موضوع مشاغل سخت و زیان آور و همچنین تعیین تکلیف قراردادهای فی مابین نیروگاه و کارفرما از سنوات قبل تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، در ابتدای این جلسه خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به نقش حیاتی نیروگاه رامین در تولید پایدار انرژی برق استان خوزستان، تامین آسایش مردم و ایجاد زیرساخت ها و روند توسعه کشور گفت : دانش و تجربه کارکنان این نیروگاه 1850مگاواتی یکی از مهمترین شاخص ها  در تولید پایدار انرژی برق  است و با توجه به عمر ۴۲ ساله نیروگاه و ساختار پیچیده آن، بدون همت و تلاش جهادگونه این همکاران امکان خدمت‌رسانی به مردم و صنایع استان را نداریم.

پژمان حیدری سرپرست معاونت مالی و امور پشتیبانی نیروگاه رامین نیز با اشاره به شرایط کاری کارکنان نیروگاه به ویژه در ایام گرم تابستان و چالش های مختلف برای این کارکنان در طول خدمت و دوران بازنشستگی ، تقویت تعاملات با سازمان تأمین اجتماعی و بهبود روند اجرای طرح مشاغل سخت و زیان آور را یکی از مهمترین رویکردهای این نیروگاه دانست.

وی همچنین ضمن تقدیر از تعامل سازمان تامین اجتماعی ، مختومه شدن و تعیین تکلیف پرونده های  قدیمی این نیروگاه پس از ۲۵ سال را حاصل کار گروهی فی مابین کارشناسان نیروگاه و این سازمان دانست و اظهار امیدواری نمود با تداوم این همکاری شاهد رفع سایر چالشهای مرتبط در این عرصه بوده تا کارکنان نیروگاه بدون دغدغه و با آسودگی بیشتری در جهت تامین برق مورد نیاز مردم تلاش کنند. 

در ادامه نیز مسعود معتمدی فر رئیس شعبه تامین اجتماعی اهواز نیز تلاش، ایثار و همت کارکنان نیروگاه رامین در تولید انرژی برق و خدمت رسانی به مردم را شایسته تقدیر دانست و  اهتمام  مدیران نیروگاه رامین در رفع بسیاری از چالشهای اداری، مالی و حقوقی  فی مابین طی یکسال اخیر را نویدی بر گسترش ارتباطات و بهبود تعاملات سازمان تامین اجتماعی با نیروگاه رامین دانست.

وی ضمن دعوت از کارکنان نیروگاه رامین بمنظور استفاده  از خدمات غیر حضوری سامانه 3070سازمان تامین اجتماعی ، تعیین رابط اداری بمنظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و تسهیل در روند اداری موضوعات مرتبط کارکنان را از برنامه های این سازمان و نیروگاه رامین عنوان نمود.

در ادامه این جلسه مدیران و کارشناسان شعبه ۴ تامین اجتماعی اهواز با حضور در بخش‌های مختلف نیروگاه از نزدیک با فرآیند تولید برق و تلاشهای جهادگونه، نوع فعالیت و شرایط سخت کاری کارکنان آشنا شدند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۴۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۹۰۵