اخبار

امام جمعه موقت اهواز

عدالت محوری و برخورداری همه آحاد مردم از امکانات آب و برق، بزرگترین دستاورد وزارت نیرو پس از انقلاب ۵۷ است

عدالت محوری و برخورداری همه آحاد مردم از امکانات آب و برق، بزرگترین دستاورد وزارت نیرو پس از انقلاب ۵۷ است
 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب در نیروگاه رامین اهواز برگزارشد آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و مسئول دینی-فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان ضمن دعوت مردم به مصرف بهینه انرژی برق از اقدامات و تلاشهای کارکنان و مجموعه مدیریتی نیروگاه رامین به پاس تولید پایدار این انرژی حیاتی تقدیر نمود.
 
وی برخورداری اکثر مناطق ایران از امکانات و زیرساختهای توسعه را مهمترین رویکرد انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال اخیر دانست و اظهار داشت: عدالت محوری و برخورداری همه آحاد مردم از امکانات آب و برق، بزرگترین دستاورد وزارت نیرو پس از انقلاب ۵۷ است و خدا را شاکریم که امروزه شاهد برخورداری اکثر مناطق و روستاهای دورافتاده کشور از این امکانات هستیم.
  
مسئول دینی-فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)با اشاره به وضعیت زنان در دوران پیش از اسلام، عزت ، جایگاه و احترام زنان را یکی از مهمترین دستاوردهای دین مبین اسلام برای سایر ادیان و جوامع دانست.
 
امام جمعه موقت اهواز همچنین فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات و تلاشهای کارکنان صنعت آب وبرق را باعث تقویت سطح فرهنگی مردم بمنظور مصرف بهینه این انرژی حیاتی عنوان نمود و بر تقویت این رویکرد تاکید نمود.   
 
در پایان این مراسم ۵ نفر از مجموعه نیروگاه رامین اهواز که در مرحله استانی مسابقات قرآنی وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برتر شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۰۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۵۹۵