اخبار

گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در نیروگاه رامین اهواز

گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در نیروگاه رامین اهواز
مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با حضور مدیر عامل ، معاونین و تلاشگران ایمنی و آتش نشانی در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مراسم گرامیداشت 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با رژه ناوگان آتش نشانی آغاز گردید و سپس در محل استقرار یگانهای ایمنی و آتش نشانی برنامه های این روز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین و جمعی از معاونین و کارکنان آتش نشانی و ایمنی این نیروگاه برگزار شد ، خلیل محمدی ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی و با یادآوری فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و اتصال این روز به هفته دفاع مقدس ، با اشاره  به ارتباط مستقیم ایمنی با توسعه صنعتی اظهار داشت :  فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آموزش کارکنان نسبت به رعایت مسائل ایمنی از مهمترین راهکارهای افزایش ضریب و سطح ایمنی و  نیل به بهبود شاخصهای آن است و این نیروگاه با شناخت این راهکارها و اجرای اصولی برنامه های کاربردی و هدفمند توانسته است ضمن کاهش چشمگیر حوادث ایمنی از بروز حوادث احتمالی متعددی نیز جلوگیری نماید. 

در بخش دیگر این مراسم ویدا صادقی دهکردی سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین تولید ایمن و پاک را هدف و سرلوحه کار نیروگاه دانست و گزارشی از عملکرد 6 ماهه این اداره ارائه نمود . همچنین بمناسبت 7 مهر از 7 نفر از تلاشگران نمونه آتش نشان نیروگاه رامین تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم مسابقه آمادگی جسمانی کارکنان آتش نشان برگزار و به برندگان جوایزی اهداء شد.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۹
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۵۴