اخبار

گامی دیگر در جهت شفاف سازی

راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی در اداره تدارکات نیروگاه رامین اهواز

راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی در اداره تدارکات نیروگاه رامین اهواز
سامانه استعلام خرید الکترونیکی با هدف بهبود شفاف سازی در انجام معاملات و نیز ایجاد شرایط یکسان برای حضور پیمانکاران و تامین کنندگان قطعات و خدمات مورد نیاز نیروگاه راه اندازی گردید.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین: سامانه استعلام خرید الکترونیکی با هدف بهبود شفاف سازی در انجام معاملات و نیز ایجاد شرایط یکسان برای حضور پیمانکاران و تامین کنندگان قطعات و خدمات مورد نیاز نیروگاه راه اندازی گردید.

پژمان حیدری سرپرست امور مالی نیروگاه رامین گفت: این سامانه با کاهش چشمگیر هزینه های جانبی کمک شایانی به سرعت و بهبود فرآیند خرید و استعلام می کند.

حیدری از جمله مزایای این سیستم را ، ایجاد محیط رقابتی و شرایط یکسان برای تامین کنندگان و تولید کنندگان کالا و خدمات - مکانیزه شدن بخش خرید -  سهولت در دسترسی و پیگیری مستمر به استعلام های خرید - شبکه ای بودن سامانه ( وجود 5 نیروگاه بزرگ دیگر- پتروشیمی ها و دیگر مراکز صنعتی ) -  دسترسی به استعلام های شرکت های دیگر با یک بار ثبت نام در سامانه -  امنیت بالای اطلاعات و رمزنگاری پیشرفته جهت محفوظ ماندن قیمت ها تا روز برگزاری کمیسیون خرید -  سودآوری دو سویه - رایگان بودن ثبت نام و اعلام پیشنهاد در سامانه عنوان نمود.

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۰۴
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۹۵۳