اخبار

با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت صورت گرفت

راه اندازی سامانه کنترل هوشمند سوخت در نیروگاه رامین

راه اندازی سامانه کنترل هوشمند سوخت در نیروگاه رامین
سیستم تجمیع اطلاعات سوخت و اتصال به شبکه سراسری مدیریت سوخت مصرفی نیروگاه ها با همت متخصصین فن آوری اطلاعات در نیروگاه رامین راه اندازی شد.

 

 

 

 

 

به گزارش  روابط عمومی نیروگاه رامین : سیستم تجمیع اطلاعات سوخت و اتصال به شبکه سراسری مدیریت سوخت مصرفی نیروگاه ها با همت متخصصین فن آوری اطلاعات در نیروگاه رامین راه اندازی شد.

ابراهیم زرگران رئیس گروه فن آوری اطلاعات نیروگاه رامین هدف از راه اندازی سامانه کنترل هوشمند سوخت را جلوگیری از قاچاق سوخت و فراورده های نفتی عنوان کرد و افزود با ایجاد زیر ساخت های الکترونیکی و شبکه ایی ، همچنین  استفاده از تجهیزات سخت افزاری نظیر باسکول ، سیستم پلاک خوان و سیستم تست هیدرومتری و نهایتاً تجمیع اطلاعات حاصله در نرم افزار جامع  این موضوع محقق گردید و کنترل دقیقتری نسبت به گذشته بر میزان سوخت وارده به نیروگاه صورت خواهد پذیرفت .

مهندس زرگران دیگر مزایای این سامانه را کاهش مدت زمان ارائه خدمات مطلوب به رانندگان تانکرهای نفتکش، دقت در اصلالت سنجی تانکر حامل سوخت ، ارتقای سلامت اداری و نیز ارسال آنی و آنلاین اطلاعات حاصل از فرایند به شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور جهت برنامه ریزی دقیقتر در مدیریت ارسال سوخت به کلیه نیروگاهها را عنوان نمود.

     گفتنی است راه اندازی این سامانه ها در نیروگاههای کشور به درخواست شرکت ملی  پخش فرآورده های نفتی ایران و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت صورت گرفته است.

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۵۱
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۸۸