اخبار

کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز پس از رفع مشکل فنی وارد مدار شد.

کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز پس از رفع مشکل فنی وارد مدار شد.
کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه رامین اهواز که در روزهای گذشته دچار حریق جزئی شده بود با تلاش کارکنان متخصص تعمیرات الکتریک تعمیر و مجددا وارد مدار شد.
 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: فربد قیصری مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه رامین و مدیر بازسازی این کلیدخانه در این خصوص اظهار داشت: کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه در روزهای گذشته بدلیل حریق ناشی از اتصال کوتاه در سویچگیر فشار قوی واحد شماره یک که بر اثر شکستگی مقره های  نگهدارنده  هادی های الکتریکی( باس داکتها) رخ داد از مدار خارج شده بود و توانستیم در سریعترین زمان ممکن با تشکیل تیم تخصصی اقدام به رفع مشکلات بوجود آمده نماییم.
وی ضمن تقدیر از پرسنل آتش نشانی بدلیل اطفاء بموقع و جلوگیری از آسیب های بیشتر به تجهیزات و همکاری سایر بخشها در روند اجرایی این پروژه به تشریح عملیات بازسازی پرداخت. قیصری، ایزوله  وایمن سازی محیط حادثه ، تشکیل تیم عملیاتی ، بازسای وترمیم کلید فشار قوی ومتعلقات اصلی ورودی سویچگیر  ازجمله ترانس ولتاژ، سلول های قدرت و حفاظت  و دمونتاژ سرویس وتعویض قریب به ۴۰۰ عدد مقره موجود در باس داکتها را مهمترین اقدامات تخصصی در این پروژه عنوان نمود.
مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه رامین  افزود : مدت زمان پیش بینی جهت انجام پروژه مطابق برنامه زمانبندی در بهترین وضعیت  ۲۰ روزه  بوده که باتلاش پرسنل تلاشگر نیروگاه توانستیم این پروژه را طی ۱۰ روز   ( ۱۸۰ ساعت) به اتمام رسانیم و با برقدار شدن سوچگیر آسیب دیده بهره برداری از آن جهت راه اندازی این واحد ۳۰۵ مگاواتی میسر گردید.
 
#کانال خبری نیروگاه رامین اهواز 
@prrppa
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز prrppa@ |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۵