اخبار

تولید مواد ضدعفونی کننده در نیروگاه رامین

تولید مواد ضدعفونی کننده در نیروگاه رامین
تولید ۱۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی در نیروگاه رامین جهت پاکسازی معابر عمومی نیروگاه و شهرستان باوی آغاز شد.

سلطانعلی صحن علیزاده مدیرروابط عمومی نیروگاه رامین گفت: تولید انرژی برق رسالت اصلی نیروگاه رامین است و بمنظور حفظ روند تولید این انرژی حیاتی همزمان با شیوع ویروس کرونا با تشکیل کمیته بحران اقدامات و تدابیری برای جلوگیری از شیوع این ویروس میان کارکنان اتخاذ نمود.

او افزود: نیاز مبرم مردم شریف و دستگاه‌های خدمت رسان به این انرژی، اهمیت تولید مستمر و پایدار این انرژی را بیش از پیش نمایان ساخت.

صحن علیزاده بیان داشت: این نیروگاه همه امکانات و پتانسیل خود همچون تجهیزات آزمایشگاهی و کارشناسان خبره خود را جهت همکاری با مراجع ذی صلاح و جلوگیری از انتشار این ویروس بکار گرفته که تولید حدود ۱۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی جهت پاکسازی معابر عمومی نیروگاه و شهر‌های شهرستان باوی از اقدامات این مجموعه صنعتی است.

 مدیرروابط عمومی نیروگاه رامین همچنین اظهار امیدواری نمود تا با مشارکت عمومی و عزم ملی شاهد گذر از این بحران بازگشت مردم به زندگی عادی باشیم.

او در انتها به مشارکت وهمکاری فرماندهی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی ( ع )و حوزه کارگری شهید صالحی نژاد شهرستان باوی اشاره کرد و گفت: تامین مواد اولیه وهمچنین توزیع برون نیروگاهی با هماهنگی بسیج شهرستان باوی صورت می‌پذیرد که درصورت تداوم این همکاری تامین وتوزیع مواد ضدعفونی با شتاب ودر مقیاس بیشتری اقدام خواهد شد.

۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۹:۲۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱,۳۸۸