اخبار

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان

نیروگاه رامین نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران است

نیروگاه رامین نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران است
 
 

 

 

 

 

 
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره نقش مهم و اثرگذارنیروگاه رامین در تامین آسایش مردم و تقویت زیرساختهای استان خوزستان ، این نیروگاه را نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران دانست. 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : کیومرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در بازدید از نیروگاه رامین نقش آن در تقویت زیرساختها وتامین آسایش مردم به ویژه در شرایط بحران را مهم و اثرگذار دانست و از این مجموعه به پاس تولید پایدار انرژی برق در ایام گرم سال و همچنین مشارکت در بحران های اخیر استان تقدیر نمود. 
وی گفت: استان خوزستان طی سال های اخیر با چالش ها و بحران های متعددی همراه بود که اگر تعامل و همکاری دستگاه‌های استان و کشور و همچنین همراهی و صبوری مردم نبود از این بحران ها به سلامتی عبور نمی کردیم.
حاجی‌زاده گفت: بحران ریزگردها واختلالات شبکه برق و همچنین سیل فروردین سال جاری یکی از پرچالش ترین موضوعات استان طی سال های اخیر بود که نقش نیروگاه رامین به عنوان محور توسعه استان در کنترل و کاهش اثرات بحرانها حیاتی بود.
 وی تامین آب مقطر مورد نیاز بمنظور شستشو مقره ها و تجهیزات شبکه برق که بر اثر پدیده ریزگردها دچار چالش شده بود را از اقدامات شاخص و بموقع نیروگاه رامین در کنترل و کاهش اثرات این بحران عنوان نمود.
مدیرکل بحران استان خوزستان مشارکت نیروگاه رامین در احداث و تقویت سیل بندهای شهرها و مناطق حاشیه رودخانه کارون، امدادرسانی به مناطق سیل زده ، تامین امکانات لجستیکی، اسکان امدادگران و پشتیبانی از موکب های مستقر در استان را مورد تقدیر خود قرار داد و این نیروگاه را نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران دانست.
 
حاجی زاده در جلسه ای که با حضور ابول پور مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیران نیروگاه رامین نیز برگزار شد رفع مشکلات تأمین گاز مورد نیاز واحدهای نیروگاه رامین و تقویت تعامل نیروگاه رامین با سازمان محیط زیست و رفع چالشهای مرتبط با منابع انسانی را مورد بررسی قرار داد و از تقویت پیگیری ها و اهتمام مجموعه استانداری در این خصوص خبر داد.
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۲۱۲