اخبار

در سومین جلسه کمیته تحقیقات و توسعه فناوری مطرح شد

طراحی و ساخت تجهیزات توربوفیدپمپ از اولویت های تحقیقاتی نیروگاه رامین است

در سومین جلسه کمیته تحقیقات و توسعه فناوری نیروگاه رامین که با حضور مدیران،کارشناسان و اساتیدفنی برگزار شد بر تسریع اجرای اولویت های تحقیقاتی سال 98 تاکید شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : نگار حسینی زاده دبیر کمیته تحقیقات و توسعه فناوری نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : بهبود سطح عملکرد تجهیزات نیروگاه و بروزرسانی آنها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا از طریق تعریف و اجرای پروژه های تحقیقاتی مهمترین رویکرد این کمیته بمنظور ارتقاء سطح پایداری واحدهای تولیدی نیروگاه رامین است .
وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان سراسر کشور  بمنظور مشارکت در اولویت های تحقیقاتی سال 98 ، تسریع  در طراحی و ساخت  یک مجموعه پروانه توربوفیدپمپ و همچنین گیربکس فیدپمپ الکتریکی این نیروگاه را از اولویت های مهم این کمیته دانست .
حسینی زاده همچنین گفت : در این جلسه گزارشی از نحوه اجرای عملیات رسوب زدایی و تعویض تیوب های کور شده کندانسور ارائه شد و در ادامه بررسی  شرح خدمات پروژه  شبیه سازی فرآیند احتراق دربویلرهای نیروگاه رامین و تصمیم گیری درخصوص نهایی سازی شرح خدمات پروژه بررسی علت شکست پره ردیف 27 توربین بخار نیروگاه رامین را مهمترین محورهای این جلسه عنوان نمود.
۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۲