اخبار

پیام مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت عید قربان و غدیر و گرامیداشت دهه ولایت و امامت

پیام مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  بمناسبت عید قربان و غدیر و گرامیداشت دهه ولایت و امامت
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس سید علیرضا موسوی مدیرعامل این نیروگاه در پیامی اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت را به کارکنان و خانواده بزرگ نیروگاه رامین اهواز تبریک گفتند .

متن پیام :
"لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمة لک و الملک، لا شریک لک لبیک."
همکاران مومن و تلاشگر
عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند.
و چه زیبا خداوند حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرار داد و چه زیبا تر « غدیر» را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی ، طنین خوش‌آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرار داده است . 
عید غدیر، عید کمال دین ، تجلی ولایت ، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله « مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه» تجلی می یابد .
خدا را شاکریم در سالی که بنا به فرموده مقام عظمی ولایت به سال ( فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ) مزین شده است عاشقانه و خالصانه عطش عشق به معبود و لبیک ولایتمداری را با هدف والای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی پیوند زده و سختی های فصل گرما را با تولید پایدار انرژی برق گذرانده ایم .
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را به همه کارکنان و خانواده های محترم تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت  از خداوند منـّان مسئلت می نمایم. 

                                                                                                               ومن الله التوفیق

                                                                                                             سیدعلیرضا موسوی

                                                                                                        مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز

۱۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۸۶۲